Blogger Widgets

04 aprilie 2013

Înca, saptamâna e ...ALTFEL!

După ce, la școală, au creat jocuri și povești minunate,


elevii din clasa a IV-a (Școala Gimnazială ”I.D. Sîrbu” Petrila), împreună cu profesorul lor, d-na Bianca Popescu, au venit la bibliotecă.
 






 

 
 Mulți dintre ei pentru prima dată aici, au sorbit cu entuziasm informațiile pe care le-am dat -ce înseamnă biblioteca publică, ce servicii oferim aici și cum pot beneficia de ele, importanța lecturii, sau cât de apreciați suntem :D

 




Î

 
încât, nerăbdători, s-au și pus pe citit.  
Le-am oferit spre delectare niște cărți cu haz și anecdotă și... nu am un post video exemplificativ, să vă distrați și voi de chicotelile ce răsunau în bibliotecă!
Încât, un mare val de curiozitate a înconjurat grupul colegilor mai mari, de la Teoretic, care sosiseră la biblioteca noastră, conform programului de dinainte stabilit cu d-nele profesoare Luminița Mihoc și Alina Dobrița.        Și aici, ne scuzăm că v-am făcut să așteptați...pur și simplu, n-am realizat cum a trecut timpul! :)    continuare - în următoarea postare

Niciun comentariu: