Blogger Widgets

07 aprilie 2016

Debut 2016

Al 1000 -lea Like


În data de 20 ianuarie a.c., MARE EVENIMENT MARE la biblioteca noastră! :) În mediul virtual. :)
Verificând mesajele primite din partea utilizatorilor noștri, am observat că pagina noastră de Facebook obținuse 999 de LIKE-uri. Încă unul și atingem mia! - una din cifrele magice la capitolul like-uri pe FB. :) 
Și-atunci, a venit ideea: ia să răsplătim noi pe cea de-a 1000 -a persoană care va apăsa butonul magic! :) Repede - repede, până să nu fie apăsat butonul nostru de Like pentru a mia oară, :) am lansat concursul: „Cine vrea să dea cea de-a 1000 -a apreciere (LIKE) a paginii noastre FB??? Acela/Aceea va primi o carte-n dar!” 
Și, la nici 10 minute după anunț, butonul nostru a fost click-uit de către dl. Teaha Alexandru Dorel din Petrila! Mulțumim! 
La 2-3 zile după aceasta, dl Teaha a vizitat biblioteca noastră, pt. prima dată în plan fizic, :) a primit premiul promis și a devenit utilizator al serviciilor noastre. :) 
Trebuie menționată aici și contribuția „involuntară”  adusă de către S.C. BookLand Store S.R.L. care, la achiziționarea unor cărți de către biblioteca noastră, ne-au dăruit și câteva romane, gratuit, pe care le-am păstrat tocmai pentru a le oferi drept premii în diverse ocazii.  Fără acestea... Mulțumim! :-* 

166 ani de la nașterea marelui Mihai Eminescu


Anul acesta, am marcat ziua de 15 ianuarie în afara bibliotecii. 
La invitația dnei prof. Bianca Popescu, m-am deplasat la sala de clasă coordonată de dumneaei, clasa a II-a B din cadrul Școlii Gimnaziale „I.D. Sîrbu” Petrila, unde am povestit elevilor despre cine a fost Mihai Eminescu, punând accent pe copilăria acestuia. Copiii au fost uimiți să afle că există îndoieli cu privire la data exactă a nașterii scriitorului sau că a avut 10 frați.
Le-am prezentat de asemenea câteva cărți de și despre Eminescu, selectate din cadrul secțiunii  bibliotecii, literatură pentru copii.
La rândul lor, majoritatea au recitat câte o poezie a poetului - pe care o memoraseră acasă, voluntar, pentru această ocazie.
Personal, m-am simțit foarte bine ca oaspete al clasei a II-a iar setea de cunoaștere pe care am văzut-o în ochii copiilor - care, pe tot parcursul prezentării „au fost ochi și urechi” - mi-a umplut sufletul de emoție și bucurie. 
MULȚUMESC, dragi copii!!!

Niciun comentariu: