Blogger Widgets

11 octombrie 2019

Erasmus+ Info Days la Colegiul Tehnic „Constantin Brâncuși”

Miercuri, 9 octombrie 2019, am participat la evenimentul organizat la liceul din Petrila, „Info Days Erasmus+ Petrila” - despre programele și evenimentele extrașcolare ale Colegiului Tehnic „Constantin Brâncuși”. 
Am prezentat proiectele internaționale derulate împreună, Biblioteca Orășenească „Gheorghe Ittu” și Colegiul Tehnic „Constantin Brâncuși” + Asociația „Planeta Petrila”, Clubul Copiilor Petrila, „Robotics 4.0”: „Petrila Summer Code Club” și „Updated Heritage Promotion”. 😊
La eveniment a fost prezent și dl Marcel Jinca, consul ESERO pentru județul Gorj, cu o prezentare pe tema „Luna: poartă către stele”, în contextul „Săptămânii Mondiale a Spațiului” (mi-am notat data de 14 decembrie în calendar, seară în care vor cădea stele -  maximul curentului de meteori Geminide 😍).
Despre celelalte prezentări care s-au făcut miercuri - și... anul a fost unul foarte bogat în evenimente pentru liceul nostru 👏👏👏 - a povestit dl. Jinca aici.

Mulțumesc, cu această ocazie, tuturor dascălilor de la Colegiul Tehnic „Constantin Brâncuși” Petrila împreună cu care am creat evenimente frumoase de-a lungul timpului! 💗  Și în special, dnei Nicoleta Cîndea, cu care am început o strânsă colaborare și am obținut rezultate cu totul deosebite pentru orașul nostru. 💕         






                                                                                                                             

Niciun comentariu: