Blogger Widgets

03 octombrie 2019

Cum a luat naștere proiectul „Updated Heritage Promotion”

Updated Heritage Promotion
Dna Nicoleta Cîndea, la curent cu evenimentele naționale și internaționale din domeniul S.T.E.M., că tocmai urmase modulul ECDL 3D Printing (unde a aflat, printre altele, și că se pot achiziționa imprimante 3D cu 200 de Euro - mai slăbuțe ele, dar potrivite pentru inițierea în acest domeniu 😊), a venit la bibliotecă, entuziasmată, cum îi e felul, 😊 cu o nouă propunere - și redau, din memorie:
„Uite, au început înscrierile în competiția Meet and Code! Hai să ne gândim la ceva și să cerem o imprimantă 3D! să-i învățăm pe copii cum se face o printare 3D!”
„Hm... Momentan, sunt ocupată cu proiectul de pe element14 community. Trimiteți-mi, vă rog, link-ul cu competiția și, zilele astea, am să citesc și eu anunțul, să aflu detaliile și vedem ce facem.” 😊

(Fac aici o paranteză pentru a menționa care este raportul dintre bibliotecară (sus-semnata) și dna Cîndea: mi-a fost profesor de fizică, la liceu. 😊)

A doua zi de la această discuție, mă sună dna Cîndea:
 „Oana! m-am întâlnit cu Radu Chința! Era împreună cu Alin Apostoiu! Le-am spus de competiție și i-am chemat să fim parteneri. Radu a zis c-ar putea ține un atelier de grafică pe calculator! Și-atunci, imediat mi-a venit ideea: să deseneze el ceva pe tabletă, la atelier și noi să scoatem acel ceva la imprimantă; și Radu a zis: o casă tradițională! Și-atunci, Apostoiu a intervenit: păi, hai să facem și o machetă cu casa tradițională!
Și... să vedem cum îi putem implica și pe copiii din clubul de coding. 
Vezi, Oana, cum se leagă lucrurile?!” 😊😍 

„Grozavă ideea! Păi... putem face un mesaj de întâmpinare, la intrarea în căsuță, cu micro:bit!” 😊 

„Da, da! și scrii în proiect de clubul de coding! Mai rămâne să găsesc o organizație sau asociație care să fie de acord să depună proiectul pentru noi. Că nu putem aplica nici noi, ca școală, nici voi, ca bibliotecă... O să vorbesc cu Mihai Danciu. Tu apucă-te de scris.” 😖😌😂

Am primit și acordul dlui Mihai Danciu. 🙌
Ordonarea ideilor pentru acest proiect a fost ușoară, scrisul... a curs. 😊
Cu siguranță, a contat și bunul renume al lui Mihai Danciu, care a coordonat mai multe proiecte de succes. 😍
Optimismul, la cote maxime! 😊 Nu ne-am mirat că proiectul nostru a fost ales câștigător. 💃💃💃

La acest moment, grupul de 30 de copii participanți, prevăzut în proiect, e format. Luni, 07 octombrie 2019, vom avea primul eveniment: atelierul de grafică. 🙌
Vă vom povesti despre cum se vor fi întâmplat toate evenimentele prevăzute în cadrul acestui proiect. 😉
Mulțumim că ne urmăriți! 💕

Niciun comentariu: